Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Μικρα - Μικρα #3

Μπαίνει ένα παστίτσιο μέσα σε ένα μπαρ,πλησιάζει στον μπάρμαν και του λέει:
-Καλησπέρα, θα ήθελα ένα ουίσκυ.
Και απαντάει ο μπάρμαν:
-Συγνώμη αλλά δεν σερβίρουμε φαγητά.

Ο Κακά .. είναι ο μόνος λευκός βραζιλιάνος με σκούρο όνομα ...

Τσακώνονται δυο πιτσιρικάδες και λέει οένας στον άλλο:.
- Ναι, αλλά του μπαμπά μου η σελίδα έχει καλύτερα links από την σελίδα του δικού σου...

Γιατί ο Superman πετάει με το ένα χέρι???
Γιατί με το άλλο αλλάζει ταχύτητες...

Δύο ΠΑΟΚτζήδες βλέπουν στην τηλεόραση τον αγώνα Γαλατασαράι-Ολυμπιακού. Γυρνάει ο ένας ΠΑΟΚτζής και λέει στον άλλον:
- "Ρε'συ, με ποιον είμαστε σήμερα;"
- "Φυσικά και με τη Γαλατασαράι ρε φιλαράκι! Είσαι καλά; Με τον Ολυμπιακό θα είμαστε;"
- "Και την Κυριακή που παίζει Αρης-Ολυμπιακός; Με ποιον θα είμαστε;"
- "Πάλι με τη Γαλατασαράι!"

- Αυτό το εστιατόριο είναι απαράδεκτο. Θέλω να δω τον διευθυντή.
- Εχει βγει για φαγητό.

- Γιατρέ, εχω παρατηρήσει το εξής: Όταν ακουμπήσω τη γλώσσα μου, αφότου εχω πιεί λεμονάδα, σε ενα κομμάτι αλουμινόχαρτο πάνω απο το οποίο διοχετεύω ρεύμα, νιώθω μια ελαφριά γλυκιά γεύση. Τί μου συμβαίνει;
- Έχεις υπερβολικά πολύ ελεύθερο χρόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε μας...