Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Ο Γιατρος..#2

24
- Ποσα θελετε γιατρε για να μου βγαλετε το χαλασμενο δοντι ?
- 20.000 δρχ
- 20 χιλιαρικα για δουλεια λιγων λεπτων ?
- Αν θελετε μπορω να κανω την εξαγωγη παρα πολυ αργα.
_____

25
- Γιατρε μου, χανω πολυ ευκολα τη υπομονη μου
- Μιληστε μου για το προβλημα σας.
- Μολις σου το 'πα ρε ηλιθιε !
_____

26
- Γιατρε, ολοι νομιζουν οτι ειμαι ψευτης
- Δεν το πιστευω.
_____

27
- Κυριε μου, ειστε κιρρωτικος.
- Γιατρε μου μπορω να εχω και μια δευτερη γνωμη ?
- Βεβαιως! Ειστε και ασχημος.
_____

28
- Γιατρε μου, εχω πονολαιμο.
- Σταθειτε στο παραθυρο και κατεβαστε το παντελονι σας.
- Μα τι σχεση εχει αυτο γιατρε ?
- Καμμια. Απλως δε χωνευω τους γειτονες.
_____

29
- Γιατρε μου, η καρδια μου χτυπα ακανονιστα
- Μην ανησυχειτε, σε λιγο θα θεσουμε τερμα σ΄αυτο
_____

30
- Γιατρος: Μα, 20 χιλιαρικα για δουλεια λιγων λεπτων ? Ουτε εγω
που είμαι γιατρος δε βγαζω τοσα
- Υδραυλικος: Το ξερω κυριε. Κι εγω γιατρος ημουνα.
_____

31
- Τι παιρνετε για τον πονοκεφαλο ?
- Ενα λιτρο κρασι το προηγουμενο βραδι γιατρε.
_____

32
- Βηχετε πιο ανετα σημερα το πρωι
- Προπονιομουνα ολο το βραδι γιατρε.
_____

33
- Γιατρε, νομιζω πως ειμαι αλογο ιπποδρομιων
- Απο ποτε ?
- Απο τοτε που κερδισα το ντερμπι.
_____

34
- Λοιπον, η εγχειρηση για να διορθωσουμε την κωφωση σας, πετυχε !
- Τι πραγμα ?
_____

35
- Αδελφη, ειμαι στο κατωφλι του θανατου.
- Μη στεναχωριεστε, ο γιατρος θα σας βοηθησει να το περασετε.
_____

36
- Αδελφη, τι θα σας εκανε να μου δωσετε ενα φιλι ?
- Το Χλωροφορμιο.
_____

37
- Δυστυχως σας μενουν 24 ωρες ζωη, αλλα αυτο δεν ειναι το
χειροτερο...
- Μα τι λετε γιατρε ? Τι θα μπορουσε να 'ναι χειροτερο ?
- Σας ψαχνω απο χτες...
_____

38
- Γιατρε, ημουνα χαλια και προσπαθησα να αυτοκτονησω με χιλιες
ασπιρινες.
- Σοβαρα; Και τι εγινε ;
- Μετα τις δυο πρωτες ενιωσα πολυ καλυτερα.
_____

39
- Οδοντιατρος: Κυρία μου, τι κάνετε??? Έχετε πιάσει τα αρχίδια μου
- Ακριβως ! Και απο δω και περα δε θα πονεσουμε ο ενας τον αλλον,
ετσι ;
_____

40
- Γιατρε, ειναι ενας αορατος ανδρας στο σαλονι. Να περασει ?
- Οχι. Πες του οτι δεν μπορω να τον δω τωρα.
_____

41
- Γιατρε, ειμαι διχασμενη προσωπικοτητα.
- Αδελφη, φερε μια καρεκλα ακομη...
_____

42
- Εχετε δυσκολια να παρετε μια αποφαση ?
- Και ναι και οχι γιατρε μου.
_____

43
- Γιατρέ, κατάπια το κλαρίνο μου.
- Είστε τυχερός που δεν είστε πιανίστας.
_____

44
- Μα μη φωνάζετε! Δεν άγγιξα ακόμα το δόντι σας!
- Το ξέρω γιατρέ, αλλά πατάτε πάνω στο πόδι μου.
_____

45
- Γιατρε, γιατί βρωμάει το στόμα μου?
- Μήπως έχεις κανένα σάπιο δόντι ?
- Οχι, μόνο μια γέφυρα έχω.
- Ε! αυτό είναι...Κάποιος έχει χέσει κάτω από τη γέφυρα.
_____

46
- Γιατρέ, καθε πρωι που ξυπναω αισθανομαι τρομερο πονοκεφαλο,
ναυτία και δε με κρατανε τα ποδια μου.
Μετα απο ενα τεταρτο ομως, ολα μου περνανε... Τι να κανω ?
- Να σηκωνεστε ενα τεταρτο αργοτερα.
_____

47
-Γιατρέ μου, έχω κίτρινα δόντια
-Τί να σας πω... ΦΟΡΕΣΤΕ ΚΑΦΕ ΓΡΑΒΑΤΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε μας...