Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Μικρα - Μικρα #5

Ένας ελέφαντας και ένα μυρμήγκι περνάνε μια γέφυρα. Αυτή σπάει και πέφτουν κάτω. Τότε το μυρμήγκι λέει:
- Καλά έλεγα εγώ να περάσουμε ένας ένας.

Σε ένα σεισμό κατέρευσε ένα σπίτι εκτός από την τουαλέτα. Μέσα στην τουαλέτα ήταν ο ιδιοκτήτης, ο οποίος για καλή του τύχη σώθηκε. Τον κατεβάζει το συνεργείο διάσωσης σώο και αβλαβή, τον περικυκλώνουν οι δημοσιογράφοι και τον ρωτάνε:
- Πείτε μας για αυτή την τραυματική εμπειρία σας.
- Δε μπορώ να καταλάβω ρε παιδιά, τράβηξα το καζανάκι και…

Tρεις πωλητές κουβεντιάζουν:
"Εγώ πούλησα έγχρωμη τηλεόραση σε τυφλό", λέει ο πρώτος.
"Εγώ πούλησα στέρεο σε κουφό", λέει ο δεύτερος.
"Κι εγώ πούλησα ένα ρολόι-κούκο σε μια ξανθιά", λέει ο τρίτος.
"Ε και λοιπόν;", απορούν οι άλλοι.
"Της πούλησα κι εκατό κιλά σπόρους, για τον κούκο!", απαντά χαρούμενος ο τρίτος!

-Κρεοπωλείο «Το χοιρομέρι», τι θα θέλατε;
-Έχετε μοσχαρίσια ποδια;
-Ναι
-Αυτιά προβατίνας;
-Ασφαλώς
-Κοιλιά γουρουνιού;
-Μα και Βέβαια
-Καλά φίλε, πρέπει να μοιάζεις με τέρας

Στο τμήμα απεξάρτησης , είναι μαζεμένοι όλοι οι παθόντες γύρω από ένα τραπέζι και γνωρίζονται για πρώτη φορά :

-Γειά σας , με λένε Κώστα και είμαι καθαρός εδώ και 2 εβδομάδες...
Οι υπόλοιποι χειροκροτάνε υποδειγματικά....

-Χαίρετε , είμαι ο Χρήστος και εδώ και ένα μήνα είμαι καθαρός...
Υποδειγματικό χειροκρότημα ξανά από τους υπολοίπους...

-Είμαι ο Γιάννης και κατάφερα να μείνω καθαρός για μισό χρόνο!!
Πιο έντονο χειροκρότημα από τους υπόλοιπους λόγω της μεγάλης διάρκειας...

-Γειά σας , με λένε Τάσο...και πάνω μου έχω 2 κιλά κοκαίνη.
Σηκώνονται όλοι όρθιοι και χειροκροτώντας ρυθμικά φωνάζουν:ΤΑΣΟΣ , ΤΑΣΟΣ , ΤΑΣΟΣ , ΤΑΣΟΣ ,ΤΑΣΟΣ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε μας...