Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Αναπτυσσόταν έλατο στους πνεύμονες του!

Όπως αναφέρει το Sky News, ο Artyom Sidorkin από την περιοχή Urals της Ρωσίας, αισθανόταν πόνους στο στέρνο και έβγαζε αίμα από το στόμα. Όταν πήγε στους γιατρούς για να εξεταστεί εκείνοι του είπαν πως είχε καρκίνο και έκανε ακτινογραφίες στις οποίες φάνηκε πως είχε όγκο στον πνεύμονα και αποφασίστηκε πως έπρεπε να χειρουργηθεί.

Ο χειρουργός, Vladimir Kamashev, ο οποίος είχε αναλάβει την υπόθεση του ασθενούς, δήλωσε στα μέσα: “Ήμασταν 100% σίγουροι πως ο ασθενής έπασχε από καρκίνο διότι έκανε ακτινογραφίες οι οποίες έδειξαν πως είχε όγκο στον πνεύμονα. Αμέσως αποφασίστηκε να χειρουργηθεί.

Πριν, όμως, προβούμε σε αυτή, του κάναμε βιοψία- όπως επιβάλλεται σε αυτές τις περιπτώσεις- και αισθάνθηκα πως είχα παραισθήσεις. Φώναξα έναν συνάδελφό μου λέγοντάς του πως στον πνεύμονά του είδα έλατο! Εκείνος σοκαρισμένος μου έγνεψε θετικά και έπειτα το ξανακοίταξα 3 φορές ώστε να συνειδητοποιήσω αυτό που έβλεπα”.

Τελικά, ο Sidorkin υποβλήθηκε σε επέμβαση ώστε να αφαιρεθεί το -μόλις 5 εκατοστών- έλατο, το οποίο προκαλούσε πόνο στο στέρνο του ασθενούς.

Ο λόγος που μέσα στον πνεύμονά του αναπτύχθηκε έλατο, οφειλόταν σε εισπνοή σπόρων από τον 28χρονο.

“Για να είμαι ειλικρινής δεν αισθάνθηκα πως είχα ξένο αντικείμενο μέσα μου. Είμαι πανευτυχής που δεν πάσχω από καρκίνο”, δήλωσε ο Ρώσος.

Οι βιολόγοι υποστήριξαν πως: “Είναι αρκετά απίθανο να μεγαλώσει ένα μικρό δέντρο στο ανθρώπινο σώμα καθώς για να αναπτυχθεί απαιτούνται ειδικές συνθήκες, όπως φως, νερό και κατάλληλη θερμοκρασία”.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε μας...