Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

O Γιατρος.. #1

1
- Γιατρε πριν την εγχειρηση δεν ειχατε μουσι...
- Δεν ειμαι γιατρος. Ο Αγιος Πετρος ειμαι...
_____

2
- Γιατρε βλεπω μπλε και πρασινους κοκκους...
- Οφθαλμιατρο εχετε δει ;
- Οχι ! Μονο μπλε και πρασινους κοκκους...
_____

3
- Γιατρε ολοι με αγνοουν...
- Ο επομενος παρακαλω...
_____

4
- Γιατρε πασχω απο αμνησία.
- Απο πότε;
- Απο πότε τι;
_____

5
- Γιατρε μ' αρεσουν τα φυστικια...
- Δεν το βρισκω σοβαρο λογο για να επισκεφτειτε ψυχιατρο...Και
μενα μ' αρεσουν τα φυστικια.
- Τοτε γιατρε σας προσκαλω σπιτι μου. Εχω γεμισει τρια δωματια με
φυστικια...
_____

6
- Γιατρε νομιζω οτι θα πεθανω.
- Ανοησιες! Αυτο ειναι το τελευταιο πραγμα που θα σας συμβει.
_____

7
- Γιατρε εσπασα το χερι μου σε δυο μερη.
- Να αποφευγεις αυτα τα δυο μερη.
_____

8
- Πως θα λεγαν τον Κοτσιανιδη αν εφημερευε στην Νικαραγουα;
- Santinista Puho.
_____

9
- Γιατρε, θα μπορω να παιξω πιανο οταν βγω απο το νοσοκομειο;
- Φυσικα κυριε μου. Γιατι οχι ;
- Περιεργο ! Επειδη δεν εμαθα ποτε να παιζω πιανο.
_____

10
- Γιατρε συνεχιζω να βλεπω τις κηλιδες που σας ειχα πει συνεχως.
- Δε σας βοηθησαν τα καινουργια γυαλια;
- Πως ! Τωρα βλεπω τις κηλιδες πολυ καλυτερα.

11
- Συγγνωμη γιατρε πως το ειπατε αυτο που εχω ; Yδροχοο ή Τοξoτη;
- Kαρκινο κυριε μου, καρκινο ...
_____

12
- Γιατρος: Δε βρισκω σαφη αιτια για τα συμπτωματα σας. Μαλλον
φταιει το ποτο...
- Ενταξει γιατρε. Να ξαναρθω οταν θα ξεμεθυσετε;
_____

13
- Γιατρε νομιζω οτι χρειαζομαι γυαλια.
- Σιγουρα κυριε. Εδω που μπηκατε ειναι ταχυδρομειο.
_____

14
- Γιατρε νομιζω οτι ειμαι μηλο!
- Ελατε πιο κοντα. Δε δαγκωνω.
_____

15
- Γιατρε κανεις δε με παιρνει στα σοβαρα.
- Θα αστειευεστε βεβαια...
_____

16
- Γιατρε νιωθω παντα αυτον τον πονοματο οταν πινω τσα\'ι\'.
- Δοκιμασατε να βγαλετε το κουταλακι ;
_____

17
- Γιατρε μου, μπορω να εχω και μια δευτερη γνωμη ?
- Βεβαιως ! Να ξαναρθειτε αυριο.
_____

18
- Γιατρε, νομιζω οτι εχω τηλεπαθεια.
- Τοξερα οτι θα το πειτε αυτο !
_____

19
- Γιατρε, μου χαλασε το ακουστικο βαρηκοιας.
- Τι επαθε ?
- Δεκα παρα τεταρτο.
_____

20
- Οταν σηκωνεστε το πρωι εχετε πρησμενη γλωσσα, ενα πονο στη ραχη
και μια φοβερη καταθλιψη ?
- Ακριβως γιατρε μου.
- Κι εγω ! Αναρωτιεμαι τι να ειναι ...
_____

21
- Γιατρε μου, καταπια ενα στυλο. Τι να κανω ?
- Να χρησιμοποιειτε μολυβι.
_____

22
- Γιατρε μου, μερικες φορες θελω να σκοτωσω τον εαυτο μου.
- Αφηστε το σε μενα...
_____

23
- Θα παιρνεις ολα τα χαπια που σου εδωσα. Το πρωι το κοκκινο χαπι
με ενα ποτηρι νερο, το μεσημερι το πρασινο χαπι με ενα ποτηρι νερο,
και το βραδι το μπλε χαπι με ενα ποτηρι νερο.
- Μα τι εχω γιατρε μου ?
-Δε πινεις πολυ νερο.
_____

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε μας...