Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Μικρα - Μικρα #7

Η σύζυγος στο σύζυγο:
- Κοίτα, με το να ρουφάς την κοιλιά σου την ώρα που ζυγίζεσαι, δεν πρόκειται να δείξει λιγότερα κιλά η ζυγαριά!
- Το ξέρω, βρε Μαρίκα!
- Τότε γιατί τη ρουφάς;
- Για να δω τι γράφει η ζυγαριά!

Στο λυσσιατρείο μπαίνει βιαστικά ένας Πόντιος:
- "Πρέπει να σας δηλώσω ότι χάθηκε η γυναίκα μου", τους λέει.
- "Και γιατί ήρθατε σε μας;" τον ρωτούν έκπληκτοι οι υπάλληλοι. "Στην αστυνομία να πάτε".
- "Την προηγούμενη φορά όμως που χάθηκε και το δήλωσα στην αστυνομία μου την έφεραν αμέσως πίσω".


Ο καταπιεσμένος σύζυγος μια μέρα επιστρέφοντας απο τη δουλειά λέει αποφασισμένος στη γυναίκα του:
- Γυναίκα, από σήμερα εγώ διατάζω εδώ μέσα. Ζέστανε μου αμέσως το νερό....να πλύνω τα πιάτα!!


Αυτή η μέρα είναι πολύ σημαντική για μένα . Σαν τέτοια μέρα έχασα τη γυναίκα μου και το παιδί μου . Ποτέ δεν θα ξεχάσω αυτή τη παρτίδα !


Δύο φίλοι περπατούν στο δρόμο και συζητούν:
- "Ρε, μεγάλε, η γυναίκα σου κάνει καλό κρεβάτι;"
- "Δε ξέρω ρε μεγάλε. Αλλοι μου λένε ναι, άλλοι μου λένε όχι!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε μας...