Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Αστείες φράσεις και γνωμικά


Ο Χριστός πέθανε, ο Αϊνστάιν πέθανε, και Εγώ δεν αισθάνομαι καλά τελευταία






Ο Χριστός δίδαξε και πέθανε. Οι καθηγητές τι περιμένουν;


Η χώρα καταστρέφεται από την αδιαφορία, αλλά τι με νοιάζει εμένα;


You're never too old to learn something stupid.


In a world without walls and fences who needs Windows and Gates??


I say no to alcohol, it just doesn't listen.


Ο γιατρός μου είπε πρώτα τα καλά νέα: θα έδιναν το όνομα μου σε μια ασθένεια.
Στιβ Μάρτιν


Δεν φοβάμαι να πεθάνω. Απλώς δεν θέλω να ‘μαι εκεί όταν γίνει.
Γούντυ Άλλεν


Ο άνθρωπος δεν δημιουργήθηκε για να δουλεύει. Απόδειξη γι’ αυτό είναι το γεγονός ότι η εργασία τον κουράζει.
Βολταίρος


Όταν κάποιος σας λέει ότι έγινε πλούσιος με σκληρή δουλειά, ρωτήστε τον: «ποιανού»;
Ντον Μαρκί


Οι πολιτικοι ειναι οπως οι πανες. Πρεπει να τους αλλαζεις πολυ συχνα γιατι γεμιζουν γρηγορα με σκατα.


Ο γιατρός μου, μου έδωσε 6 μήνες ζωής, αλλά όταν δεν μπορούσα να πληρώσω τους λογαριασμούς, μου έδωσε άλλους 6.
Γουόλτερ Ματάου


Όποιος χάνει στην αγάπη κερδίζει χώρο στο κρεβάτι


Στο σπίτι μου είμαι το αφεντικό , η γυναίκα μου είναι απλά αυτή που παίρνει τις αποφάσεις.
Γούντυ Άλεν


Ατύχησα και με τις δύο μου συζύγους . Η πρώτη με άφησε και η δεύτερη όχι.
Πάτρικ Μάρεϋ


Κάποτε ήθελα να γίνω άθεος, αλλά τα παράτησα. Δεν έχουν αργίες.
Henry Youngman


Όλοι είμαστε άσχετοι, αλλά σε διαφορετικά αντικείμενα ο καθένας.
Will Rogers




Δείτε επίσης

1 σχόλιο:

Σχολιάστε μας...