Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Αρσαβιν ο... αστείος


Ότι ο Αντρέι Αρσάβιν, εκτός από ικανότατος παίκτης, είναι και μεγάλο… «περιβόλι» (έχει φροντίσει ο ίδιος να) το ξέρουμε…



Οι δηλώσεις του μεσοεπιθετικού της Άρσεναλ συνηθίζουν να δίνουν απλόχερα τροφή για χαβαλέ και πρωτοσέλιδα και το προσωπικό του blog δεν θα μπορούσε να μην κρατήσει την… παράδοση.

Σε επικοινωνία που είχε μέσω αυτού με θαυμαστές του, ο Ρώσος ζήτησε… τα λεφτά του πίσω από μια ανθοπώλη που τον έκλεψε, απάντησε αν έχει πλύνει… σώβρακα και παρότρυνε δεσποινίδες «καψωμένες» για σχέση με ποδοσφαιριστή να τη στήσουν έξω από κάποια… ακαδημία.

Επιπλέον, ο Αρσάβιν δε δίστασε να απαντήσει στο πού ξόδεψε τον πρώτο του μισθό, αλλά και στο αν έχει αισθανθεί ότι «αρμέγεται» από τους συγγενείς του.

Δείτε μερικές από τις πιο… τσαχπίνικες απαντήσεις του:


Από τις «badgirls»:

Η φίλη μου κι εγώ είμαστε έτοιμες να… αποκατασταθούμε -όλες μας οι συμμαθήτριες παντρεύονται η μία μετά την άλλη- όμως εμείς περιμένουμε για κάποιον από εσάς τους ποδοσφαιριστές. Τι να κάνουμε;

Αρσάβιν: Είναι απαραίτητο να… αποκατασταθείτε με ποδοσφαιριστές; Αν είναι έτσι, δοκιμάστε την τύχη σας έξω από κάποια ακαδημία. Ίσως εσύ και η φίλη σου σταθείτε τυχερές και… βγάλετε κάτι από ‘κει.



Από την «tade2008»:

Γειά σου, Αντρέι! Έχω μια ασυνήθιστη ερώτηση: Έχεις πλύνει ποτέ σώβρακα;

Αρσάβιν: Αν ποτέ η ζωή με αναγκάσει, θα τα πλύνω! Παρόλα αυτά, νομίζω ότι σήμερα έχουμε πλυντήρια γι’ αυτή τη δουλειά.



Από την «Nikita 1588»:

Καλησπέρα, Αντρέι! Θέλω να μου πεις, που ξόδεψες τον πρώτο σου μισθό; Και επίσης, πώς ένιωσες όταν τον εισέπραξες; Σου εύχομαι τα καλύτερα!

Αρσάβιν: Θυμάμαι ότι πήρα τα πρώτα μου λεφτά όταν ήμουν ακόμα στην ακαδημία «Smena». Τα ξόδεψα, νομίζω, σε σοκολάτες ή κάτι τέτοιο. Όσο για τον πρώτο μου μισθό από τη Ζενίτ, θυμάμαι ότι τα ξόδεψα για να αγοράσω έναν καναπέ.



Από την «IFFA»:

Αντρέι, κι εσύ -όπως όλοι μας- έχεις σίγουρα αρκετούς συγγενείς, ακόμα και μακρινούς. Πες μου, υπάρχουν ανάμεσα σε αυτούς τους ανθρώπους κάποιοι που προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν τη δημοσιότητά σου;

Αρσάβιν: Να σου πω την αλήθεια, δεν έχω πολλούς συγγενείς. Αν και -τώρα που το σκέφτομαι- ο αριθμός τους σαν να… αυξήθηκε από τότε που ανέβηκα από τις ακαδημίες στην πρώτη ομάδα της Ζενίτ.



Από την «wisdom»:

Γειά σου, Αντρέι! Τον Νοέμβρη του 2004, είχες έρθει μαζί με τη μητέρα σου στο ανθοπωλείο «Yuvel», για να αγοράσεις μια ανθοδέσμη. Τότε εγώ -σε μια απίστευτη κρίση κρετινισμού- σε «έκλεψα», χρεώνοντας σε 1500 ρούβλια παραπάνω! Νιώθω πολύ ντροπιασμένη γι’ αυτό και επιτέλους βρήκα ένα τρόπο να σου ζητήσω συγγνώμη! Με την ευκαιρία, θα ήθελα να σε συγχαρώ για το παιχνίδι σου, αλλά και για τη φοβερή αίσθηση του χιούμορ που διαθέτεις…

Αρσάβιν: Να σου πω την αλήθεια, θα προτιμούσα -αντί για όλα αυτά- να μου επιστρέψεις τα λεφτά! Δουλεύεις ακόμα στο ίδιο ανθοπωλείο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε μας...