Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2009

Δεν ξαναπερνάω την Κορίνθου - Πατρών

Πρόσφατα πήγε στην Πάτρα ο Τάσος Μαρκουίζος. Το όνομά του μπορεί να μη λέει τίποτα, ωστόσο ως "Ιαβέρης" έγινε γνωστός στους δρόμους αυτοκινήτων, ως ένας από τους πιο αναγνωρίσιμους Έλληνες οδηγούς αγώνων. Ο κ. Ιαβέρης συμμετείχε στις εκδηλώσεις κυκλοφοριακής αγωγής που οργάνωσε η Interamerican, ενώ παρέθεσε συνέντευξη τύπου στο Δημαρχείο της Πάτρας.


Ο κ. Ιαβέρης περιέγραψε ένα περιστατικό που δεν είχε καν "φωτογραφηθεί" από τον Τύπο προφανώς γιατί δεν είχε κυκλοφορήσει. ...
O Μαρκ Ουέμπερ, γνωστός οδηγός Φόρμουλα 1 με αυτοκίνητο της Red Bull είχε έρθει στην Πάτρα στις 31 Μαΐου 2007 για να κάνει αγώνα επίδειξης με μία Red Bull στη γέφυρα Ρίου - Αντιρίου.
Συγκεκριμένα έτρεξε την απόσταση σε λίγα δευτερόλεπτα και πιάνοντας τελική που ξεπέρασε τα 250 Km/h....



"Όταν είχε έρθει ο Ουέμπερ στην Πάτρα, ήταν να επιστρέψει πίσω, στην Αθήνα με αυτοκίνητο. Δηλαδή με το μέσο που ήρθε.
Η αντίδρασή του ήταν έντονη.
"Εγώ δεν ξαναγυρίζω από αυτό το δρόμο με αυτοκίνητο. Κάντε ότι θέλετε, βρείτε άλλο μεταφορικό μέσο".
Τελικά ο Ουέμπερ επέστρεψε με ελικόπτερο. Αναφερόταν στην Πατρών - Κορίνθου και στο πόσο επικίνδυνη είναι"

Είναι ο ίδιος δρόμος που κάθε φορά που το διασχίζω έχω ταχυπαλμία.

Είναι ο ίδιος δρόμος που κάποιοι αποφάσισαν να πληρώνει ο κόσμος νέα διόδια στους εργολάβους πριν καν ξεκινήσουν.

Η Πατρών - Κορίνθου είναι γνωστή ως "δρόμος - καρμανιόλα".
Δεκάδες θανατηφόρα ατυχήματα γίνονται κάθε χρόνο ειδικά στο ύψος της Παναγοπούλας (195ο χλμ.).

Είναι ένας από τους πρώτους δρόμους στην Ευρώπη με τα περισσότερα ατυχήματα (από κοντά και ο Β.Ο.Α.Κ. στην Κρήτη)

Προς τι όλα αυτά.
Φανταστείτε έναν οδηγό Φόρμουλα 1 να μην διακινδυνεύει να κινηθεί σε ένα δρόμο τον οποίο χρησιμοποιούν καθημερινά άνθρωποι για τις μετακινήσεις τους και τις δουλειές τους.

Την ίδια στιγμή τα διόδια του Ρίο τιμώνται περί τα 3 ευρώ για τα Ι.Χ. και τα 2 ευρώ για τις μοτοσικλέτες, με τις "φωνές" να πληθαίνουν, αφού πολλοί είναι αυτοί που δεν θέλουν να πληρώνουν για ένα δρόμο ο οποίος είναι "κίνδυνος θάνατος".

Τελευταία, ειδικά στην Πάτρα, υπάρχει κίνηση μεταξύ δικηγόρων και επιχειρηματιών οι οποίοι θέλουν να "τραβήξουν" το θέμα (το θεωρούν, και δικαίως, κοροϊδία) έως τα έδρανα των ευρωπαϊκών δικαστηρίων ενώ υπάρχει και σχετική ιστοσελίδα.

Το θέμα με τα διόδια δεν είναι επίκαιρο.
Η αναφορά του κ. Ιαβέρη απλά ευαισθητοποίησε αρκετούς και προφανώς ο Τύπος της Πάτρας θα αρχίσει να ασχολείται με αυτό, ενώ ήδη από τα ερτζιανά έχει γίνει η σχετική αναφορά στο σκηνικό με τον Ουέμπερ που περιέγραψε ο Τάσος Μαρκουίζος.

Να υποθέσουμε ότι δεν ιδρώνει το αυτί κανενός!
Φυσικά δεν χρειαζόταν ούτε ο Ουέμπερ ν' απαξιώσει έναν κακό δρόμο, ούτε ο Ιαβέρης να μας θυμίσει τα χάλια του.
Ο δε Φούρας είπε "κάθε φορά που περνάω αυτό το δρόμο με πιάνει η καρδιά μου".

Στη χώρα μας δεν υπάρχει σοβαρή μείωση των θανατηφόρων όπως προκύπτουν από τα επίσημα στοιχεία της Ε.Ε.
Tα στοιχεία για τα τροχαία ατυχήματα που παρουσίασε φέτος η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είναι θλιβερά, αφού κατατάσσουν την Ελλάδα πρώτη στην παλαιά Ευρωπαϊκή Ένωση των 15 χωρών με 149 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκων και τέταρτη μεταξύ των 27 χωρών της σημερινής Ευρωπαϊκής Ένωσης, μετά τη Λιθουανία, τη Λετονία και την Εσθονία.
Οι θάνατοι στην Ελλάδα εξακολουθούν να κυμαίνονται περί τους 1.600 κάθε χρόνο. Παράλληλα, την τελευταία 50ετία καταγράφονται120.000 νεκροί, 400.000 μόνιμα ανάπηροι και 2.000.000 τραυματίες."

i-diadromi.blogpot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε μας...