Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2009

Διαφημίσεις: Οι 10 πιο παρανοϊκές στην ιστορία

rentawife.be

Ήταν μια συνηθισμένη διαφήμιση, για ένα συνηθισμένο dvd club, με το συνηθισμένο όνομα «rentawife.be». Τι, όμως, θέλησε να πει ο ποιητής; Ότι μπορείς να παραγγείλεις μια γυναίκα; Ότι μπορείς να την πακετάρεις και να τη στείλεις στη μάνα της; Η απάντηση είναι τίποτα από τα δύο. Η παράνοια σε όλο της το μεγαλείο.



Φιλετάκια Robocop

Μια νοικοκυρά τηγανίζει κοτόπουλο. Ωραία μέχρι εδώ; Τώρα… ο Robocop μυρίζει την τηγανίλα, πετάγεται από την τηλεόραση και τσιμπάει ένα μεζεδάκι. Αφού το χλαπακιάζει ζητάει και επιδόρπιο. Η νοικοκυρά του δείχνει προς το ψυγείο και αυτός το βουτάει και φεύγει. Απλά καθημερινά πράγματα, έτσι;



Ου φονεύσεις

Ο σκοπός… άγιος. Το μέσο… αγιασμένο. Όσο για την επικοινωνιακή δύναμη του μηνύματος -μια σφαίρα σε προφίλ και ανφάς- αδιαμφισβήτητη!



Το λαϊμόνι

Σκεφτήκατε ποτέ ποιο μπορεί να είναι το αποτέλεσμα της σύγκρουσης δύο γιγάντων (λεμόνι και λάιμ); Το (sub)λαϊμόνι! Και, όμως αυτή είναι διαφήμιση πολύ γνωστής μάρκας αναψυκτικού!



Sheila’s Wheels

Αν είσαι γυναίκα δε χρειάζεται να ανησυχείς για την ασφάλεια του αυτοκινήτου σου. Δε χρειάζεται καν να έχεις τα χέρια στο τιμόνι. Θα έχεις και μια μπάντα για να παίζει μουσική στις φίλες σου. Θα έχεις και ένα σκύλο για σοφέρ. Και όλα αυτά στην ασφαλιστική με το πιο ευρηματικό όνομα στην ιστορία του φιλελεύθερης οικονομίας: Sheila’s Wheels.



Παγωτό γκομενάκι

Η ιστορία έχει ως εξής: Μια νεαρή γυναίκα χορεύει σε ένα μπαρ σαν ξεχαρβαλωμένη. Δεν είναι μόνη. Πολλοί νέοι άντρες τη φλερτάρουν, πολλές νέες γυναίκες χορεύουν επίσης στο βάθος. Ποιο είναι το ηθικό δίδαγμα; Όταν χορεύεις, κράτα το παγωτό για να βρεις γκόμενο;



Baby Hulk

Τι είναι αυτό που μπορεί να σου ανεβάζει τη διάθεση; Να σε κάνει να δεις τη ζωή με αισιοδοξία; Ακόμα και όταν έχεις αποκεφαλιστεί; Ένα γαριδάκι Πουφουλέτι! Ρουμανικής έμπνευσης, να τα λέμε αυτά! Τι σχέση ο Χαλκ Χόγκαν, ένα μωρό και ένα κλιματιστικό; Σύμφωνα με μια παλιά διαφήμιση της Hitachi, το κλιματιστικό είναι τόσο δυνατό όσο ο Χάλκ και… το μωρό χαμογελάει.



Φαντάσματα μέρα μεσημέρι

Μια οικογένεια κάνει πικ νικ. Διάφορα φαντάσματα τρομάζουν τον μπόμπιρα της οικογένειας που ρωτάει το μπαμπά του να του πει τι είναι το καθένα.

Μετάφραση: Τα φώτα Sylvania (παρά το γεγονός ότι είναι μεσημέρι) διώχνουν τα φαντάσματα.




Tερμινέιτορ ντρινκ

Η διαφήμιση αφορά ένα ενεργειακό ποτό. Από μέσα βγαίνει ο Σβαρτσενέγκερ και μετά αρχίζει να «λούζεται» στο χρήμα. Κατάλαβε κανείς τίποτα; Ούτε και εμείς!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε μας...