Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2009

Απαγορευμένες και αστείες διαφημίσεις

Μία… απαγορευμένη διαφήμιση του διάσημου αντρικού αποσμητικού AXE, όπου το νέο προϊόν Touch διεγείρει τις γυναίκες χωρίς την παραμικρή επαφή.

Με το άνοιγμα ενός βιβλίου, ανοίγει ταυτόχρονα το πουκάμισο του κοριτσιού απέναντι, ενώ η αναζήτηση σταθμών στο ραδιόφωνο αποκτά άλλη χάρη. Θα καταλάβετε…







Η αεροπορική εταιρεία της Νέας Ζηλανδίας, “Air New Zealand”, παρουσιάζει με έναν πιο σέξι τρόπο τους υπαλλήλους της, είτε αυτοί είναι πιλότοι, αεροσυνοδοί ή αχθοφόροι. Όλες οι στολές είναι βαμμένες πάνω στα σώματά τους με το ιδιαίτερα δημοφιλές τα τελευταία χρόνια bodypainting.





Έναν άκρως ευρηματικό τρόπο για να διαφημιστεί βρήκε η Science World, μία μη κερδοσκοπική οργάνωση που ασχολείται με ζητήματα φυσικής, τεχνολογίας και έρευνας.

Συγκεκριμένα χρησιμοποίησε κάποιες “σέξι” γυναίκες να τρώνε με τον πιο “σέξι” τρόπο παγωτό βανίλια, για να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η συγκεκριμένη γεύση παγωτού ερεθίζει τους… ηλικιωμένους (;). Όπως αναφέρεται στο φινάλε της διαφήμισης, η Science World έχει εξήγηση για το θέμα.





Ο περίφημος σκηνοθέτης ταινιών όπως ο Αρμαγεδδών, τα Κακά Παιδιά και τα Transformers, Μάικλ Μπέι, ανέλαβε να σκηνοθετήσει και τη νέα διαφήμιση της Victoria’s Secret.

Φυσικά το στιλ που αποδίδει στους… αγγέλους της γνωστής εταιρείας εσωρούχων δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από εκείνο που λανσάρει στις ταινίες του. Ροκ μουσική, μοτοσικλέτες, ελικόπτερα, εκρήξεις και φυσικά μοντέλα που φέρνουν λίγο σε… κακά παιδιά.




Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε μας...