Σάββατο 9 Απριλίου 2011

35 χρονη "γυναίκα- βαμπίρ" με 4 παιδιά

Έχει γεμίσει σχεδόν 100% το σώμα της με τατουάζ, έχει «φυτέψει» κέρατα στο κεφάλι της και έχει προσθέσει έξτρα κοφτερά εμφυτεύματα στα δόντια της! Παρόλα αυτά, η 35χρονη Μαρία Χοσέ Κριστέρνα από το Μεξικό δηλώνει πως είναι μια φυσιολογική μητέρα.


H Μαρία Χοσέ Κριστέρνα, γνωστή ως "γυναίκα-βαμπίρ", παντρεύτηκε στην ηλικία των 17, ήταν εκπαιδευόμενη δικηγόρος και η οικογένειά της ήταν βαθειά θρησκευόμενη.

Σήμερα όμως, μάλλον έχει… αλλάξει αρκετά αφού τα τατουάζ που έχει καλύπτουν σχεδόν όλο το σώμα της,αλλά και τα «φυτεμένα» κέρατα στο κεφάλι της, αναρίθμητα σκουλαρίκια, ανοιχτόχρωμους φακούς επαφής σε ένα υπερφυσικό χρώμα και κοφτερά δόντια.

«Τα κέρατα που έχω συμβολίζουν τη δύναμη και προστέθηκαν χωρίς αναισθητικό. Τα μυτερά και κοφτερά δόντια που έχω είναι επειδή μου αρέσουν τα vampires από όταν ήμουν μικρό παιδί και έχω αλλάξει, ακόμη, το χρώμα των ματιών μου για να μοιάζω όσο το δυνατόν περισσότερο σε αυτά», δήλωσε η εκκεντρική μεξικανή γυναίκα.

Τώρα το μόνο που θέλει να κάνει είναι να προσθέσει μερικά ακόμα κέρατα από τιτάνιο στο πίσω μέρος του κεφαλιού της ώστε να ολοκληρώσει την εικόνα που έχει στο μυαλό της.

2 σχόλια:

  1. α δεν παμε καλα κα8ολου σαν τερας ειναι αι μορη σιχαμενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δικιο εχεισ ειναι χαλια παναγια μου αν την ειδες αυτην μες το σκοταδι ξαφνικα χεζεσε πανω σου!!!!!!!

      Διαγραφή

Σχολιάστε μας...